فروش کپسول اکسیژن دست دوم

فروش کپسول اکسیژن دست دوم

نکاتی پیرامون کپسول اکسیژن دسته دوم

ابتدا به بررسی مواردی که قبل از شروع مقاله فروش کپسول اکسیژن دست دوم می بایست بدانید و برای تفهیم بهتر این مقاله لازم است را ذکر خواهیم کرد.
نکته اول : بررسی های به عمل آمده در مورد کپسول های اکسیژن صرفا درباره مصرف طبی آنها نیست ، بلکه به صورت کلی سلامت یا مصرف یک کپسول را در صنعت ، پزشکی و آزمایشگاهی مورد بررسی قرار میدهیم.
نکته دوم اینکه نه به صورت کلی ولی عمده گاز های مایع به مراتب خوردگی بیشتر از گاز معمولی داشته و در نتیجه عمر کپسول هایی که برای گاز مایع مصرف می‌شوند از گاز های معمولی کمتر است.
نکته آخر سوم شیر کپسول ها ، جزو اجزای مصرفی سیلندر بوده و هر از چند گاهی یک بار باید مورد تست و بررسی کارشناس قرار بگیرد.
حالا بعد دانستن این موارد می توانیم به موضوع اصلی مقاله که به بهتر بودن کپسول نو در مقایسه با کپسول اکسیژن دست دوم هست بپردازیم.

خرید کپسول اکسیژن دست دوم

به طور کلی از هر زاویه ای به کپسول نو نگاه کنید قابل قیاس با کپسول اکسیژن دسته دوم و کار کرده نیست ، ولی در یعضی موارد ناخودآگاه مجبور به خرید کپسول اکسیژن دست دوم هستیم ، از مواردی مهم در مورد خرید کپسول اکسیژن دسته دوم می توان به سالم بودن ظاهری کپسول از جوش زدگی ، فرورفتگی ، ساییدگی و … اشاره کرد.
نکته بعدی حتی الامکان کپسول اکسیژن کار کرده دارای تست سلامت پنج سال باشد که بر روی بدنه کپسول اکسیژن هک می شود و هر پنج سال نیز می بایست این تست انجام شود تا از سلامت سیلندر اکسیژن اطمینان حاصل شود.
فشار کاری کپسول های کارکرده کمتر از کپسول های نو می باشد و جای تعجب نداره که گاز اکسیژن درون آن زود تر از کپسول های نو خالی می شوند ، زیرا فشار داخل آنها کمتر است.
شناخت فنی و دقیق کپسول کارکرده سالم به سادگی نیست ، سعی کنید حتی الامکان از خرید کپسول اکسیژن دست دوم برای مصارف معمولی خودداری کنید و یا از کارشناسان برای این امر کمک بگیرید. شما می توانید با مشاوره از کارشناسان فروشگاه اکسیژن امیر از طریق شماره 09386465027 در ساعات کاری ، بهترین تصمیم را در خصوص خرید کپسول اکسیژن دست دوم بگیرید.

فروش کپسول اکسیژن دست دوم

بسیاری از بیماران و مصرف کنندگان کپسول های اکسیژن پس از استفاده از سیلندر های اکسیژن تصمیم به فروش کپسول اکسیژن دست دوم خود میگیرند و به دنبال راهی هستند که این کپسول های اکسیژن را با قیمتی مناسب بفروش برسانند.
فروشگاه ابزار اکسیژن امیر این امکان را به شما می دهد که پس دانستن قیمت روز کپسول های اکسیژن و کار کرده و ارزش گذاری این سیلندر ها دست به فروش کپسول اکسیژن دست دوم خود بزنید.
همچنین فروشگاه اکسیژن امیر این اطمینان را به شما می دهد که فروش کپسول اکسیژن دست دوم شما با بهترین قیمت صورت پذیرد.

قیمت کپسول اکسیژن دست دوم

در حالت کلی ارزش گذاری و تعیین قیمت کپسول اکسیژن دست دوم به عوامل متعددی بستگی دارد. سلامت ظاهری کپسول اکسیژن ، دارا بودن به تست سلامت ( هیدرو استاتیک ) و مدت زمان باقی مانده تا پایان این تست ، سال ساخت سیلندر اکسیژن که بر روی بدنه آن ثبت شده است ، قیمت روز کپسول اکسیژن ، حجم سیلندر ، جنس بدنه محصول ، ایرانی یا وارداتی بودن سیلندر اکسیژن و … از عوامل مهمی هستند که در تعیین قیمت کپسول اکسیژن دست دوم تاثیر گذار می باشند. فروشگاه اکسیژن امیر همه روزه به ارائه خدمات و خرید و فروش کپسول های اکسیژن دست دوم و نو می پردازد و شما می توانید با بررسی قیمت کپسول اکسیژن دست دوم در این فروشگاه تصمیم گیری های لازم را به عمل آورید. همچنین جهت مشاهده لیست قیمت کپسول اکسیژن کلیک نمایید.

کپسول اکسیژن دست دوم را می توانید از وب سایت های مختلفی که اقدام به فروش این محصولات می کنند خریداری کنید. همان طور که می دانید کپسول اکسیژن یکی از تجهیزات پزشکی می باشد که دارای ظاهری استوانه ای است که درون آن گار اکسیژن قرار دارد که این اکسیژن فشار بالا و همچنین غلظت 88% را دارا است.

جنس این کپسول ها معمولا از آلومینیوم و یا فولاد است. نمونه های فولادی برای کپسول ها با سایز بزرگ استفاده می شود و آلومینیومی معمولا کپسول های سایز کوچک هستند.

به افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا حادثه ای برای آنها رخ داده است که تنفس برای آنها دشوار است باید که حتما اکسیژن لازم را با استفاده از این کپسول ها برسانیم. استفاده از کپسول اکسیژن باعث می شود که آنها به راحتی تنفس کنند و هوشیارتر باشند.

کپسول اکسیژن فقط در بیمارستان ها استفاده نمی شود و در مشاغل دیگر همانند جوشکاری نیز نیاز به این محصول است. کپسول اکسیژن دست دوم همان طور که از نامش پیدا است به نمونه هایی گفته می شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است، ولی هنوز سالم است و می توان دوباره از آن استفاده کرد .

بدیهی است که قیمت نوع دست دوم از نمونه دست اول که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، کم تر است .

قیمت کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم

خرید کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم امروزه بین جوشکاران مرسوم است، زیرا که نمونه های دست دوم قیمت پایین تری دارند.

جوشکاری یکی از صنایع مهم است که در آن از اکسیژن در کنار سوخت های دیگر همانند استیلن استفاده می شود. ‌برای اولین بار دو فرانسوی به نام های چارلز پیکارد و های ادموند فونش، جوشکاری و همچنین برش کاری بر پایه اکسیژن-استیلن را ابداع کرده و از آن استفاده کردند.

از گاز اکسیژن خالص که درون کپسول اکسیژن است، برای افزایش دمای شعله استفاده می کنند. ‌با این کار عمل ذوب به صورت نقطه انجام می گیرد. علاوه بر این مورد از کپسول اکسیژن به عنوان سوخت اکسی نیز استفاده می شود، زیرا که دمای شعله ی اکسیژن-استیلن به نسبت دیگر سوخت ها خیلی بیشتر است .

قیمت کپسول اکسیژن جوشکاری دست دوم نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال اینکه اندازه کپسول چقدر است،‌ میزان سلامت آن بعد از استفاده اول و … همه روی قیمت تاثیر مستقیم دارند .

خرید کپسول هوا برش دست دوم

قیمت کپسول هوا برش دست دوم نیز مانند نمونه جوشکاری متغیر است و برای آن نمی توان که قیمت ثابتی را تعیین کرد، اما در هنگام خرید نمونه های دست دوم حتما باید توجه داشته باشید که تمامی اجزای کپسول سالم باشند و کارایی خود را از دست نداده باشند.

هوا برش یا برش هوا گاز و جوش اکسیژن از روش های مرسومی است که برای عملیات های جوش و همچنین برش انواع فلزات از آن استفاده می کنند. این روش دارای هزینه های نسبتا ارزان است .

نحوه کار با کپسول ها به این گونه است که اکسیژن با فلز داغ واکنش می‌دهد و آن را اکسید می کند، در طی این واکنش گرما و حرارت تولید می شود ، این گرمای تولید شده باعث به هم چسبیدن قطعه‌ ها به یکدیگر می شود. از این شیوه برای برش پلاسما در cnc نیز می توان استفاده کرد.

همچنین می توان که قطعات با ضخامت بالا را نیز به راحتی برش داد. مهم ترین تجهیزاتی که برای این روش برش‌کاری شما نیاز دارید، کپسول هوا برش، شیر یک طرفه، مشعل، رگولاتور، شیلنگ های گاز و نازل است .

شماره های تماس : 02166836583 و 02166831247


فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید