شارژ کپسول اکسیژن

شارژ کپسول اکسیژن

همانطور که می دانید کپسول های اکسیژن پس از اتمام گاز اکسیژن موجود نیازمند شارژ مجدد هستند. شارژ کپسول اکسیژن توسط دستگاه های ویژه ای انجام می شود که در خارج شهر توسط کارخانه های تولید گاز اکسیژن و در سطح شهر توسط مراکز مجاز صورت می پذیرد. معمولا شارژ کپسول اکسیژن در کارخانه ها زمان بر می باشد و ممکن است ساعت ها و روز ها زمان ببرد. در صورتی که کاربران استفاده کننده از کپسول های اکسیژن معمولا نیازمند این هستند که کپسول اکسیژن بلافاصله شارژ شود تا برای مصرف بیمار آماده شود. بسیاری از مراکز مجاز شهری در تهران هستند که شارژ کپسول اکسیژن را در مدت کمی برای شما انجام می دهند. کافیست مرکز شارژ کپسول اکسیژن نزدیک به محل زندگی خود را بیابید و در کمترین زمان ممکن به آن رجوع کرده و شارژ کپسول اکسیژن خود را تکمیل نمایید.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول اکسیژن تماس بگیرید

شارژ کپسول اکسیژن غرب تهران

جهت شارژ کپسول اکسیژن در غرب تهران مراکز متعددی وجود دارند که از به نسبت کارخانه های اطراف تهرانبه صرفه تر هستند. زیرا هم از نظر مسافتی نزدیک تر هستند و در مدت زمان کمتری می توان شارژ کپسول اکسیژن را انجام داد و هم اینکه در مدت زمان چند دقیقه ای فرایند شارژ کپسول اکسیژن را انجام می دهند. اگر به دنبال شارژ کپسول اکسیژن غرب تهران هستید ، فروشگاه شارژ کپسول اکسیژن امیر می تواند بهترین گزینه برای انجام کلیه امور مربوط به شارژ کپسول اکسیژن مصرفی باشد زیرا علاوه بر شارژ کپسول اکسیژن خدماتی نظیر تعمیرات کپسول اکسیژن و شیر آن ، تعمیرات مانومتر اکسیژن و عرضه کلیه قطعات یدکی مورد نیاز برای محیا ساختن اکسیژن مصرفی برای بیماران ریوی را دارا می باشد. فروشگاه ابزار اکسیژن امیر یکی از مراکز اکسیژن در غرب تهران است که با سابقه درخشان خود در این زمینه تحت قرارداد با بسیاری از بیمارستان ها ، مراکز پزشکی و آمبولانس های سطح شهر تهران می باشند و این مراکز به صورت روزانه اکسیژن مصرفی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از این مرکز تهیه می نمایند.

شارژ کپسول اکسیژن خانگی

این کپسول ها همان طور که از نامشان مشخص است مصرف خانگی دارند. برای شارژ کپسول اکسیژن خانگی می بایست حتما سال ساخت بر روی بدنه ی کپسول حک شده باشد همچنین حجم کپسول باید معین و مشخص باشد. یک مولفه مهم فشار شارژی است که سیلندر شارژ شده است. این اندازه معین است و آن را اتحادیه و انجمن به کارخانه ها ابلاغ می کنند. این تقریبا از ۱۳۵ بار است البته این مقدار می‌تواند بین 100 تا 135 بار تغییر کند. یک موضوع مهم دیگر خلوص گاز اکسیژنی است که درون کپسول وجود دارد این مقدار خلوص گاز میتواند دو کاربرد مفید داشته باشد: مورد اول اینکه می تواند حال فرد بیمار را بسیار بهبود ببخشد و مورد بعدی باعث پایین آمدن مصرف گاز میشود و در آخر حتما از مانومتر اکسیژن استاندارد و سالم استفاده نمایید تا علاوه بر مصرف بهینه اکسیژن مصرفی ، بتوانید به مقدار دلخواه و مطمئن از گاز اکسیژن موجود در کپسول استفاده نمایید.

قیمت شارژ کپسول اکسیژن خانگی

قیمت شارژ کپسول اکسیژن خانگی در مراکز مختلف متفاوت می باشد. شما میتوانید با نازل ترین قیمت ها شارژ کپسول اکسیژن خانگی خود را در مرکز مجاز ابزار اکسیژن امیر در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری انجام دهید. از مهم ترین ویژگی های این مرکز می توان به شارژ کپسول اکسیژن را بدون جابجایی انجام می دهد و همین طور به هیچ عنوان کپسول اکسیژن مراجعه کننده با کپسول دیگری تعویض نمی شود. این موارد جزو مهمترین نکاتی است که بسیاری از مراکز به آن توجهی ندارند و بهتر است خود کاربران به آن توجه نمایند. از دیگر مواردی که این مرکز را نسبت به سایر مراکز شارژ کپسول اکسیژن متمایز می نماید این است که در هنگام شارژ ، کپسول اکسیژن بررسی می شود تا خطری از نظر نشتی و یا کهنگی به وجود نیامده باشد.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول اکسیژن تماس بگیرید

قیمت شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری

گروه اکسیژن امیر همه روزه از ساعت 8 صبح الی 8 شب بی وقفه و بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد. کپسول های اکسیژن خانگی عمدتا کپسول های اکسیژن 10 لیتری می باشند که معمولا در حدود 3 ساعت مداوم قابل استفاده می باشند و پس از این مدت نیاز به شارژ مجدد دارند. جهت اطلاع از قیمت شارژ کپسول اکسیژن 10 لیتری می توانید با شماره های دفتر شارژ و خدمات تماس بگیرید. از ویژگی های دیگر این مرکز می توان به سیستم حمل و نقل با قیمت مناسب اشاره نمود ، به طوری که در صورت تمایل می توانید به صورت غیر حضوری نیز شارژ کپسول اکسیژن خود را انجام دهید. کافیست با دفتر شارژ تماس گرفته با اعلام ادرس محل زندگی خود استعلام هزینه ارسال را دریافت نموده و در صورت تمایل از این خدمات استفاده نمایید.

شارژ کپسول اکسیژن غرب تهران
شارژ کپسول اکسیژن

قیمت شارژ کپسول اکسیژن 40 لیتری

قیمت شارژ کپسول اکسیژن 40 لیتری که به کپسول های اکسیژن بیمارستانی مشهور هستند نیز به نسبت کپسول های 10 لیتری اندکی منطقی تر و به صرفه تر است. کپسول های اکسیژن 40 لیتری نیز در حدود 15 ساعت قابل استفاده می باشند. اما این نکته حائز اهمیت است که شارژ کپسول اکسیژن 40 لیتری به صورت فوری امکان پذیر نیست و می بایست به مدت یک روز در زیر دستگاه های فشار قوی قرار بگیرد. البته در صورتی که نیاز مبرم به شارژ کپسول اکسیژن 40 لیتری وجود داشته باشد ، گروه اکسیژن امیر به صورت امانی یک کپسول 40 لیتری شارژ شده را در اختیار مشتری قرار می دهد تا پس از یک روز که شارژ کپسول 40 لیتری مشتری انجام شود و کپسول امانی مجددا معاوضه گردد.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول اکسیژن تماس بگیرید

شارژ کپسول اکسیژن بیمارستانی

کپسول‌های اکسیژن مورد استفاده در بیمارستان ها در  اندازه های ۴۰ لیتری، ۲۰ لیتری، ۱۰ لیتری و ۵۰ لیتری می باشند. این کپسول ها بیشتر در محیط ماشین های اورژانس و آمبولانس‌ها استفاده می گردد.  برای شارژ کپسول اکسیژن بیمارستانی یک فشار معین وجود دارد که توسط اتحادیه به سازندگان و کارخانه ها اعلام می شود. حداکثر فشار جهت شارژ مجدد این سیلندر ها ۱۳۵ بار است. یک رابطه مستقیم بین فشار، حجم و دما وجود دارد. زمانی که فشار بالا می‌رود دمای بدنه سیلندر به واسطه آن افزایش می یابد. در نتیجه نمی توان بیش از اندازه کپسول ها را شارژ نمود زیرا باعث افزایش دمای بدنه کپسول و در نتیجه انفجار می گردد.

چگونه کپسول اکسیژن را شارژ کنیم؟

کپسول های اکسیژن کاربردهای متفاوتی در زمینه های صنعتی، بیمارستانی، خانگی و غیره دارند. امروزه به دلایل مختلفی از جمله آلودگی هوا و انواع بیماری ها افراد زیادی هستند که از مشکلات تنفسی و جسمانی رنج می برند؛ این موضوع در دوران همه گیری کرونا بیشتر مشاهده می شود. به همین علت مردم از کپسول های اکسیژن خانگی استفاده می کنند. اکسیژن درون کپسول نقشی حیاتی در سلامت فرد بیمار دارد و هر گونه اختلال در میزان اکسیژن رسانی خطراتی جدی به وجود می آورد.‌ کپسول های اکسیژن با توجه به حجمی که دارند( از حجم های پایین مانند 1 لیتری تا حجم های زیاد مانند 50 لیتری) مدت زمان قابل استفاده ی مشخصی هم دارند به طوری که بعد از تمام شدن اکسیژن درون کپسول باید آن را شارژ نمود. برای شارژ کردن کپسول اکسیژن شما می توانید آن را به نزدیکترین محل شارژ ببرید. فروشگاه ابزار اکسیژن امیر همه روزه در خدمت شما است. در آخر این نکته نیز حائز اهمیت است که کپسول اکسیژن غواصی نیز قابل شارژ شدن می باشد اما نوع گاز اکسیژن مورئ نیاز آن متفاوت است و می بایست از گاز اکسیژن فشرده جهت پر کردن آن استفاده شود.

چرا نباید کپسول اکسیژن را خودمان شارژ نماییم؟

 زمانی که گاز کپسول اکسیژن شما تمام شده است شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا خودم کپسول اکسیژن را شارژ نکنم ؟

برای این کار شما باید در این زمینه فردی حرفه‌ای و با تجربه باشید همچنین باید با دستگاه‌های تنفسی آشنایی داشته باشید زیرا احتمالا در اخبار شنیده باشید که عدم تسلط در زمینه شارژ کپسول اکسیژن باعث اتفاقات ناگواری شده است. رعایت کامل دستورالعمل های ایمنی لازمه حین کار است و اگر می‌توانید آن را زیر نظر ناظر انجام دهید. به همین علت کوچکترین اشتباه در انجام این  کار باعث به وجود آمدن خسارات مالی و جانی و حوادث ناگواری مانند انفجار کپسول و آتش سوزی می‌شود. در نتیجه مهارت کافی و رعایت مسایل ایمنی لازمه انجام این کار می باشد. بردن کپسول جهت شارژ کردن آن پیش مراکز شارژ کپسول بسیار بهتر از اقدام به شارژ توسط خود است.

جهت تأمین گاز و شارژ کپسول اکسیژن تماس بگیرید

نکات مهم درباره قیمت شارژ کپسول اکسیژن

هنگامی که شما میخواهید کپسول اکسیژن خود را شارژ کنید باید به این نکات توجه داشته باشید. وقتی به مرکزی برای شارژ می روید حتما باید قیمت رسمی اتحادیه را داشته باشد و در مکان فروش خود نصب کند. ممکن است که برای شما سوال پیش بیاید که این قیمت ها چگونه تعیین می شوند؟

به طور اصولی در آغاز یا پایان هر سال سازندگان و توزیع کنندگان پیشنهاد هایی را به اتحادیه ارائه می دهند. در اتحادیه تمامی نظرات و پیشنهادها جمع‌آوری می‌شود و با توجه به ملاک های دیگری مانند نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و غیره قیمت‌گذاری می‌شود. نکته مهمی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که به مراکز نامعتبری که پروانه بهره برداری و مجوز کسب و کار اتحادیه کشور را دریافت نکرده اند مراجعه نکنید زیرا به دلیل اهمیت و دقت انجام شارژ کپسول اکسیژن ممکن است برای شما تبعات بدی داشته باشد.

فهرست محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال تمامی سفارشات از 14 فروردین انجام می‌شود